Tralalalaa - 130912

Hade inget vettigt att skriva som rubrik så den fick bli som den blev.
Idag släpade man sig upp från sängen vid 05:00 för att åka till skolan till 08:15 då nästsista labben för denna vecka. Eftersom de hade tagit bort vissa moment i labben så blev den inte direkt 4h som den var utsatt på schemat. Så vid 10:00 strosade jag runt inne i Uppsala för att leta reda på en bra present till Sara, som vi ska fira på Lördag ;D Sedan tog jag 11:09 tåget tillbaka till Sthlm. Nu sitter jag här och funderar på om man ska sova en stund. Ögonlocken är blytunga men somnar man nu somnar man väl inte ikväll.. Dilemma. Men först ska jag iaf äta lite lunch ;D
Orkar inte lägga in någon bild i detta inlägg så de fick bli ett sådant här tråkigt inlägg bara för att uppdatera ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0