En lång måndag i skolan

Eller ja, den var inte speciellt lång om man bara tänker på tiden. ( 10-15) men när jag säger att det bara var Matte? ( eller ja, som vår kursledare och föreläsare säger, Statistik är inte matte, men jag tycker fortfarande det är matte xD). 
Sov ca 3h om man räknar i hop all tid jag sov i natt. Varit dunderförkyld hela dagen i går och natt. Gick inte att andas med näsan och kan typ inte somna när jag måste andas med munnen så låg vaken mellan 22:30 till 01:30, slumrade till en stund och vaknade igen strax efter 02.00 låg vaken  till 04:25 och somnade sedan om till 05:20 vaknade bara snabbt då och somnade om till 06:30 då klockan ringde.  Drömde riktigt mkt under de korta stunderna jag väl somnade så var helt slut när jag vaknade.
Vi fick sluta några min tidigare från sista matteföreläsningen  så hann med 15:06 bussen, men tror ni inte 15:35 tåget är inställt då -.-' så fick ta 16:02 tåget,  som tur var så var Caroline's tåg försenat ( tur för mig xD) så vi hade sällskap ett bra tag. Och när man kommer  hem börjar det regna så fick cykla i nästan ösregn hem. 
Så nu har jag krypit ner i sängen och tänker inte gå upp mer idag xD

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh. Otur's dag kan man säga. Men bilden på matten ser avancerad ut. :o

2012-09-10 @ 18:53:53
URL: http://www.oftajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0