Sovmorgonen som försvann..

Blir man irriterad eller blir blir man, trodde vi började 08:15 så går upp vid 5 och åker till tåget, när jag väl kommit på tåget får jag en skum känsla av att vi inte alls började 8:15 utan 9:15 så skyndar mig o smsar en kompis och hör, jo de var som jag trodde vi började 09:15, suck. xD men mendå fanns de ingen återvändo eftersom tåget redan hade börjat åka och de skulle ta 50 min att komma hem igen xD
Så nu sitter man här i skolan, inte mkt folk alls här men bara 40 min kvar tills vi börjar. hann påbörja abstract till gruppens labbrapport , dock hade jag inte själva labbraporten här så gick väl inte speciellt bra, kom en mening:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0