Påsklovets första dag

Nu är det påsklov ända fram till 10 april wohooo! Så bloggen kommer bli aktiv nu igen :P för nu kommer jag nog hinna fotografera lite bilder som kan komma upp här :)
Sitter även och spånar hur min hemsida ska se ut.
Tänkte att den skulle se ut något liknande på startsidan iallafall. Sedan vet jag inte riktigt hur jag ska göra i galleriet. troligtvis att man ser alla bilderna stora på en gång, inte som jag har nu att man måste klicka på en miniatyrbild för att kunna se bilden i större format.
Ska även ta bort alla bilder från hemsidan och göra om texten på dem osv. så att det blir lite snyggare, samt att bilderna ska bli i ännu större format :) Jag hoppas det kommer uppskattas:)
Funderar även på om bilden som är på startsidan ska bytas ut efter X antal sekunder oxå. hm..

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0