Spontant Biobesök

bild från http://www.moviefanatic.com
Idag har jag varit i stan med Emily, först gick vi runt i affärer och kollade kläder och skor samt att jag köpte en kalender, äntligen haha man känner sig så naken utan en (ialla fall jag). Sedan bestämde vi oss för att se om de gick någon sevärd film på bio. Så vi traskade till Hötorget. Och till vår förtjusning så gick " My week with Marilyn" bara 15 min senare, så vi köpte snabbt biljetter;D
Filmen var bra, alltid spännande med verklighetsbaserade filmer. Denna film var baserad på en mans ( Collin Clark) dagboksanteckningar under en filminspelning han fick jobb på, där Marilyn var huvudpersonen.
Kändes väldigt skumt att se en film 13:20 och att de inte ens var mörkt när man kom ut från salongen. Men det var skönt.
Kom precis hem och ska sätta mig och plugga lite innan det blir dags för middag.

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra, det är bra här med :D

2012-01-29 @ 17:18:52
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0