Inte min dag...

... när de gäller kollektivtrafiken.  Bussen från skolan till Centralen i Uppsala var 15 min försenad, då missade jag tåget med 1 min. Så fick stå o vänta 30 min. Sedan när man kommer till T-centralen så missar man precis tuben för att den var helt smockfull. När man kommer till Slussen missar man även denna buss med 1 min -.-' Men nu 1h senare än planerat är man äntligen hemma.
Och nu är det äntligen helg :D Ska gå igenom lite kemiuppgifter ikväll, gamla tentan från förra året, kul fredagskväll man kan ha ;D men men. Nu måste jag till köket igen för att jag har en pizza i ugnen :D

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer
Postat av: Julia

Awww så söt haha xD Lite rolig också

2012-01-27 @ 19:14:51
Postat av: kajsa

Sv: Man tackar =)



JO det är egentligen ganska hemskt tycker synd om barnen :/

2012-01-27 @ 19:35:50
URL: http://kajsaniil.blogg.se/
Postat av: Joanna

Mmmmm kommer gärna hem till dig så jag kan ärta pizza!

2012-01-27 @ 19:36:48
Postat av: Emelie

Du fotar sjukt bra, satsa på det!

2012-01-27 @ 22:30:09
URL: http://crown.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är jätte bra på att fotografera! :'D

2012-01-29 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0