Inställda bussar

Jahapp, veckan startar ju bra. Bussarna hemifrån är inställda. stod och väntade ute i kylan från 06:40 till 07:05 och inte en enda buss kom -.-' ändå skulle de ha kommit typ 3 st under den tiden. Så det blev bara att knata hemåt igen. Som tur var är jag i första labbgruppen så halva klassen ska ha labb i morgon, så har mailat och hört ifall jag kan komma på labben i morgon istället. Annars måste jag göra om den nästa år. wiehu.. -.-' men de borde inte vara något problem att göra det.
Och nu när jag kom hem så såg Erik att bussarna mot Slussen var uppemot 30 min försenade.
Fast jag varit hemma en timme nu så sitter man fortfarande och nästan skakar av köld. under -9 grader ute. Så ska snart krypa ner under täcket igen och sova någon timme till haha ;D
Detta blev oxå ett tråkigt inlägg utan bild, lovar att det är de sista på länge nu  ;D

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0