tågflyt idag :)

inte ofta man har haft så tur med tågen som jag hade idag :)
När jag kom till centralen i morse hann jag med ett tidigare tåg till Uppsala och när jag åkte från skolan på eftermiddagen var de tidigare tåget försenat så de kom typ 5 min efter att jag kom till stationen, annars hade jag behövt vänta typ 20 min på tåget ;'D riktigt skönt!
Nu sitter man framför brasan och värmer mig, frös ända in i märgen när jag kom hem, så tyckte de var dags att börja elda efter middagen ;D
även gjort klart ännu en fråga på labbrapporten så nu är de bara en fråga till som jag och Ida måste luska ut, sedan är det bara att skicka in den :)

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0