Dålig uppdatering

Hade kemilabb i skolan i går 9-16 och  åkte därifrån med dundrande huvudvärk och illamående, troligtvis pga lukterna samt att man skulle ha på sig skyddsglasögon, visst de är vanligt glas men ja, blir skumma brytningar i alla fall. Och på bussen övergick huvudvärken även till illamående. Var nära att hoppa av bussen för att jag mådde så illa. men klarade mig hela vägen hem :P När jag gick från bussen försvann illamåendet men huvudvärken var kvar så somnade på soffan när jag kom hem efter att ha käkat en alvedon. Så sov mellan 19:00 - 04:40.
Idag började vi vid 8 och hade föreläsning fram till 12, efter lunchen hade vi teoretisk kemilabb då vi bara skapade molekyler med byggsatser xD
Nu ska jag börja skriva på labbrapporten från labben vi gjorde i går sedan ska vi skriva mer på den i morgon eftre skolan och försöka bli klara med den^^

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer
Postat av: emily

Jobbigt med illamående :-( hoppas du mår bättre idag :-)

2012-02-01 @ 20:19:45
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0