Dålig uppdatering

varit rätt mycket i veckan nu. Och tentan närmar sig med stormkliv.
I går var jag iväg och kollade på ett rum jag ska hyra i andrahand några veckor, skönt att slippa pendla till Uppsala varje dag :) Och efter att jag varit där och kollat så fick jag Sms av Sara om att jag fick komma på fika och snacka lite skit  ;D Så tog bussen hem till henne, flera månader sedan jag var där senast så först gick jag lite vilse haha, men hittade rätt ganska snabbt sen :) När jag åkte hem trodde jag att jag skulle missa de tidiga tåget, eftersom jag kom till centralen runt 20:12 när tåget skulle gå 20:09, så planerade att få vänta 1h till nästa tåg mot Sthlm. Men så ser jag att de byter tid. att de står med annan färg  bakom 20:15. Så jag taro kutar som en galning till perrongen medan jag ser konduktören stänga dörren till loket. men hann in.  Sitter o flåsar efter språng marsen när de säger i högtalaren att tåget är trasig och att de inte vet hur länge vi ska få stå stilla tills vi får åka igen. Men efter 25 minuter får de äntligen igång tåget och vi kan åka till sthlm.
haha och kommentaren från Konduktören när vi kom till Sthlm
" Nu är vi äntligen framme i Stockholm central" xD
Men hade tur, är ledig idag, så gjorde inte speciellt att jag avr hemam vid 22:00 ^^,
Dock vaknade jag vid 08:00 pga mensvärk, vilket trevligt uppvaknande -.-' Enda gången på länge som Elvis inte väckt mig.
Nu ska jag och Erik fika med nybakad kladdkaka och te :)

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då Här


Kommentarer
Postat av: Emily

synkade vi är,har min mens nu med haha! kladdkaka måste vi göra när i ska kolla twilight 2 :D kan ju ta o göra det nästa gång jag är barnledig kanske? Ska iofs tävla den helgen,26:e en söndag,men om du vill hänga på kan vi ju ha filmkväll på lördagen? :D

2012-02-10 @ 20:14:54
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0